|
|
|
|
Odnosi z javnostmi na internetu
Program za načrtovanje in izvedbo odnosov z javnostmi na Internetu je namenjen tistim družbam, ki želijo, da so njihovi delničarji, javnost in ostali pomembni subjekti korektno obveščeni o delovanju družbe. Odnosi z javnostmi na Internetu se osredotočajo na odpravo oziroma zmanjševanje napak, ki se pojavljajo pri zaznavanju in interpretaciji sporočil. Kot je znano, so informacije na Internetu dostopne 24 ur na dan. S tem uporabnikom omogočamo, da informacije prejme takrat, ko to sam želi. Ker je sporočilu izpostavljen toliko časa kot želi (in ga lahko posname na disk svojega računalnika) je verjetnost, da bo sporočilo napačno razumel zmanjšana na minimum. V primeru, da sporočilo ni dovolj jasno lahko v vsakem trenutku s pomočjo elektronske pošte od organizacije zahteva dodatna pojasnila. Uporabnik se lahko vedno vrne k izvornemu sporočilu, ob tem pa pogleda še ostala sporočila, ki izvorno sporočilo bodisi dopolnjujejo ali popravljajo napake. Namen Pr managerjem in pr tehnikom omogoča objavljanje in urejanje sporočil za javnost na internetu brez pomoči informatikov in drugega tehničnega osebja. Program je del domače strani organizacije, oblikovan v skladu z grafično podobo podjetja. Vsebina Program ima dva dela:
a) UPORABNIŠKI DEL - obče dostopen, viden na Internetu, vsebuje možnost selekcioniranja informacij tako, da jih vidijo samo tisti, ki jim je posamezno sporočilo namenjeno (vsi/novinarji/delničarji/VIP...). Vsebuje več vsebinskih delov: SPOROČILA ZA JAVNOST, NOVICE, VPRAŠANJA IN ODGOVORI, DOGODKI, TISKOVNE MAPE, SPOROČILA, PRIJAVA
b) UREDNIŠKI DEL - urejevalnik (editor), ki je dostopen, viden le tistemu, ki besedila ureja in objavlja. Vsebuje možnost vnosa samostojnih sporočil, možnost ustvarjanja tiskovnih map (vsebujejo več člankov povezanih z isto temo, fotografije, grafe in gradivo v drugih formatih). Urednik sporočil za javnost na Internetu lahko svojim odjemalcem določi različno poglobljen dostop do sporočil (sporočila dostopna le novinarjem, VIP javnosti, delničarjem ali vsem...). Možnost priprave sporočil, ki so namenjena snemanju na disk (download), hot news predal, vprašanja in odgovori, vabila na priredite in tiskovne konference... Opcije Odvisno od želja naročnika: pošiljanje novic in obvestil o spremembah preko elektronske pošte, ankete, klipping, akcije, arhiv člankov, iskanje...
Naročilnico pošljite na naslov: Creativ, Novi mediji d.o.o., Mikloša Kuzmiča 7, 9000 Murska Sobota. Za vsa nadaljna vprašanja smo Vam na razpolago na tel.: (02) 531 14 50. » Več
|
|
|
|
|